Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Reklamacje z tytułu rękojmi można składać pisemnie z podaniem nr zamówienia na adres:

PH GEMAX

ul. Zgorzelecka 19

PL 59-700 Bolesławiec

Polska - Poland bowling@bowling-shop.p Tel: + 48 (75) 732 65 65

GEMAX rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Jeśli w terminie 14 dni GEMAX nie ustosunkuje się do złożonej reklamacji, oznacza uznanie reklamacji przez GEMAX jako zasadnej. Koszty przesłania reklamowanego produktu przez Konsumenta do GEMAX, ponosi Konsument. Koszty wysłania reklamowanego produktu po naprawie przez GEMAX do Konsumenta ponosi GEMAX.

Zwroty:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od daty otrzymania zmówionego produktu, Podmiot ma prawo do zwrotu zamówionego produktu bez podania przyczyn z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami nie można odstąpić. Towary i usługi od których nie można odstąpić są wyszczególnione na załączniku nr 1 do regulaminu – druku odstąpienia od umowy.

Podmiot powinien złożyć pisemnie w GEMAX na adres podany poniżej, stosowne oświadczenie „Załącznik nr 1 do regulaminu” oraz wysłać otrzymane produkty jako nieużywane w oryginalnych opakowaniach do GEMAX. Koszty przesyłki do GEMAX ponosi Podmiot i nie są one jemu zwracane przez GEMAX.

 

Przesyłkę nadaj na adres:

PH GEMAX Grzegorz Zieliński

ul. Zgorzelecka 19

PL 59700 Bolesławiec

Polska – Poland

W przypadku odstąpienia od umowy przez Podmiot, GEMAX ma prawo do potrącenia ze zwracanej ceny produktu kwoty będącej wartością o jaką zmniejszyła się wartość zakupionego produktu w wyniku używania przez Podmiot zakupionej rzeczy lub uszkodzeń w czasie wysyłki do GEMAX, którą zorganizował Podmiot.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl